صعود هیأت هندبال سنندج  به لیگ دسته یک کشور

تیم هیأت هندبال سنندج در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به لیگ دسته اول ایران صعود کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مسابقات هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور در منطقه یک به میزبانی شهر خرم آباد برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور 12 تیم از استان‌های منطقه یک کشور انجام شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه ۶ تیمی به مصاف هم رفتند.

در گروه اول این مسابقات، تیم‌های مقاومت البرز، کرمانشاه، زنجان، خرم آباد، سمنان، مریوان و در گروه دوم اردبیل، سردرود، تهران، الشتر، سنندج و همدان به مدت ۶ روز با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش، هیأت هندبال سنندج و مریوان به عنوان دو نماینده از استان کردستان در این مسابقات شرکت کردند.

تیم سنندج با بُردهای پی‌درپی خود به جمع چهار تیم راه یافت که در این مرحله با ضربات پنالتی مقابل تیم میزبان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد.

در دیدار رده‌بندی هندبالیست‌های سنندجی در مصاف با تیم الشتر پیروز شدند و عنوان سوم مسابقات هندبال دسته دوم باشگاه‌های منطقه یک کشور را به دست آوردند، تیم‌های خرم‌آباد و مقاومت البرز به به ترتیب جایگاه اول و دوم را کسب کردند.

بر این اساس، تیم‌های خرم آباد، مقاومت البرز و هیأت هندبال سنندج به رقابت‌های دسته یک باشگاه‌های کشور صعود کردند.

دانیال ساعدموچشی، آرین علی‌پناه، سامان ملایی، شاهو ایل‌بیگی، لقمان علی‌محمدی، کامیار شافعی، پوریا کریم‌نژاد، پوریا پرویزی، ماجد کریمی، هیوا رضوی، محمد رحمتی، پارسا محمدی، سهند مرادی، کیومرث کرمی و نامق محمدی بازیکنان تیم سنندج در این مسابقات بودند. 

جمال قادریان سرمربی، جمال مردوخی مربی و حسن رحیمی سرپرستی تیم سنندج را در مسابقات هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ د م

هیات هندبال سنندج عنوان سوم مسابقات هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.